diumenge, 12 de juny del 2016

La frontal Puig Reig



Bon dia, avui us parlaré d'aquesta última cursa: La II Frontal de Puig Reig, va ser la segona edició. Hem va agradar molt.

Era un nou repte, divendres no corria per asfalt, com la majoria de les curses que he fet fins el moment. A mes estrenava el frontal ☺️

Estava força nerviosa, primer de tot, perque no m'acompanyava el Toni, la meva llebre, era nocturna, obligat portar frontal, i un relleu força irregular. Sort que hem va acompanyar la Marta, i va anar força be.


Hem va recordar com si pujes al coll baix de nit. Va ser molt dura. Cosa que hem va fer pensar que havia d'entrenar mes, sobretot aquest tipus de terreny. Hi havia llocs que vaig hever de caminar, i inclús hem vaig trobar malament de tant esforç, sensació que va desapareixer al baixar el ritme. 



I la recta final vaig apretar molt, anava a 4:58, el temps no va ser massa bo, pero vaig disfrutar molt.


Finalment com a cada cursa, la sensació de benestar no va faltar, i amb ganes de la propera, que sera una Punk Trail a Salelles, ja us esplicaré.😉