dijous, 8 de gener del 2015

Els meus regals de reis





Avui ja començo a treballar, s'han acabat aquestes vacances d'hivern.


Puc dir que tinc les piles carregades al 100%:-)

Com cada any, una llista interminable de coses que ens agraden, i arriben aquestes dates i es el moment de que te les regalin.

Algunes les farem servir, perquè realment és el que necessitàvem i demanàvem, altres es quedaran aparcades.

Aquests són alguns dels meus regals de Nadal, Sant i Reis...

Una Gift card per comprar el que vulgui a Zara. Que evidentment, el dia de reis a les 22h iniciaven les rebaixes a la web i ja la vaig gastar:-)


Una màquina lipomoldejadora de Solac.


Un collaret amb el meu nom de Black Princess.


Tot i que aquest es va avançar uns dies, era un regal de reis, a casa meva ho fem molt això, els grans, avancem alguns regals, així els gaudim totes les festes, ja l'heu vist pel bloc els últims dies. És de sweetcoquette.

I aquest últim, va arribar ahir, un dia tard, però lo important es tenir-lo:-P



I a part d'això un munt de colònies:-)