divendres, 25 d’abril del 2014

De casament...



Dissabte passat com us ensenyava a Instagram, vaig anar de casament, un casament d'una VIP (explicat significat aquí), va ser genial, altre cop juntes, sense nens, no ens ho podíem creure, ara nomes quedaràs tu Àngels :-)

Avui us ensenyo el look amb detall. Un vestit de topos, top d'aquesta temporada.

La jaqueta es de Mango, i fa molts anys que la tinc, i hem salva als casament, l'he portat en un munt de casaments, crec que només la tinc per això. Fins l'últim moment, no m'ho vaig provar, no tenia cap dubte que quedaria perfecte!

Que us sembla el resultat?








Vestit Laura Jimenez (Nou)
Jaqueta Mango (altre temporada)
Sabates Zara (rebaixes)
Cluth MaryPaz (nou)
Joies Tous
Rellotge DKNY
Collaret Sheinside

El dilema que vaig tenir uns dies abans va ser el tema de les mitges, a mi no m'agraden gens les mitges color pell, veig les cames que hem recorden als maniquins dels aparadors i aquest efecte no m'agrada gens. Finalment vaig ser fidel als meus principis i vaig anar sense, :-P