divendres, 28 de febrer del 2014

Glossybox febrer


Aquesta caixeta es el meu Glossybox de febrer i m'ha costat 5€! 

Us vaig explicar aquí en que consistien aquestes caixetes i els tipus que podíem trobar! 

Jo fa ja un parell d'anys que mantinc la subscripció de Glossybox, però alguns mesos faig descans per acabar de gastar les mostres que envien. I quan fa uns mesos que tens la subscripció en pausa t'envien descomptes perquè la tornis a activar. D'aquesta manera aquesta caixeta m'ha costat 5€.





Liposan: ajuda a reparar immediatament els llavis secs i esquerdats (mida original, preu venta 3,83


Benefit The Professional:(mostra), minimitza els porus, deixant una pell perfecte i suau, es port utilitzar abans o després del maquillatge, jo la utilitzaria abans com a prebase.





Oral-B 3D white luxe: mida normal (normalment val 3,49€) pasta de dents.



Konjac Sponge NATURALper equilibrar l'acidesa i els nivells de pH de la pell, alhora que la exfolia, la purifica i la neta profundament, estimulant el flux de sang (mida original, preu venta 10,30€).



Figs&Rouge Mocha Orange Lip BalmBàlsam labial hidratant que també aporta color (mida original, preu venta 5,90€


Hi ha 4 productes de mida original que si els comprés m'hagués gastat 23,52€ i la caixa m'ha costat 5€


Us animeu???

Les coneixíeu???