dijous, 30 de maig del 2013

Com delinear els ulls




Diverses persones m'han demanat que expliqui com delinear els ulls. Jo avui us explicaré com ho faig jo.

Primer heu de saber que hi ha diversos productes per delinear els ulls. Llapis, delineador líquid o en gel (gel-liner). El líquid i en gel duren més que el llapis i també li donen més intensitat a la mirada. I fins i tot es pot fer amb la mateixa ombra d'ulls, queda molt natural.

Ara us vaig a donar els passos que jo segueixo per fer el delineat de la part superior.

1. Pinteu des de la meitat de l'ull cap a fora. S'ha de fer molt enganxat a les pestanyes i fins al final de l'ull.


2. Unim des del lacrimal fins a la línia que ja tenim feta. Aquest trosset es farà igual que el d'abans però més fi.





Aquest delineat el podeu fer amb els tres tipus de eyeliners. 
Si ens interessa podem fer la línia superior mes gruixuda estil pinup seguint aquest passos:


I si ens interessa podem delinear la part inferior. A mi personalment hem va més bé amb llapis o ombra d'ulls amb un pinzellet bisellat. Tot i que també es pot fer amb eyeliner.

Delineat amb llapis

Delineat amb pinzellet bisellat


Delineat amb eyeliner

Els colors que a gairebé tothom li queden bé són el marró i el negre. 

El següent pas pintar-se les pestanyes aquí

Espero que ho hàgiu entès i que us serveixi d'ajuda!